Opis
System ładowania samochodów elektrycznych to zaawansowane rozwiązanie oparte na komponentach renomowanej marki Victron Energy oraz panelach JA Solar. Dzięki swojej konstrukcji, system pozwala na wykorzystanie nadwyżek energii z paneli słonecznych do ładowania pojazdów elektrycznych oraz pełni funkcję magazynu energii dla domu, wyposażonego w akumulator ZYC-Energy o pojemności 10 kWh.
Kluczowe cechy zestawu:
- Kompatybilność: System jest kompatybilny z różnymi modelami samochodów elektrycznych, umożliwiając ładowanie pojazdów bez potrzeby dodatkowych urządzeń.
- Bezpieczeństwo: Wyposażony w zaawansowane zabezpieczenia chroniące przed przegrzaniem, przeciążeniem oraz zwarciem, zapewnia bezpieczne i niezawodne ładowanie.
- Łatwość instalacji: Kompaktowy design umożliwia szybki i bezproblemowy montaż zarówno w domach, jak i przestrzeniach komercyjnych.
System zawiera:
14x Panel słoneczny JA Solar JAM54D40 BIFACIAL 435Wp
Parametry / Model JA Solar JAM54D40 BIFACIAL 435Wp- Moc maks. znamionowa (Pmax) [W]: 435
- Napięcie jałowe (Voc) [V]: 38,70
- Maksymalne napięcie zasilania (Vmp) [V]: 32,29
- Maksymalny prąd (Imp) [A]: 13,55
- Prąd zwarciowy (Isc) [A]: 14,23
- Sprawność modułu [%]: 21,8
- Tolerancja mocy: 0~+5W
- Współczynnik temperaturowy Isc: +0,046%/°C
- Współczynnik temperaturowy Voc: -0,260%/°C
- Współczynnik temperaturowy Pmax (γ_Pmp): -0,300%/°C
- Irradiancja 1000W/m², temperatura ogniwa 25°C, wsp. masy powietrza 1,5G
- Moc maks. znamionowa (Pmax) [W]: 470
- Napięcie jałowe (Voc) [V]: 38,70
- Maksymalne napięcie pracy (Vmp) [V]: 32,29
- Prąd zwarciowy (Isc) [A]: 15,36
- Maksymalny prąd pracy (Imp) [A]: 14,55
- Natężenie promieniowania słonecznego 800 W/m², temperatura otoczenia 20°C, prędkość wiatru 1 m/s, masa powietrza 1,5G
- Ogniwo: Mono
- Waga: 21,5 kg ± 3%
- Wymiary: 1722 ± 2 mm x 1134 ± 2 mm x 30 ± 1 mm
- Przekrój poprzeczny kabla: 4 mm² (IEC), 12 AWG (UL)
- Liczba ogniw: 108 (6×18)
- Skrzynka przyłączowa: IP68, 3 diody
- Złącze: MC4 (1000V), MC4-EVO2 (1500V)
- Długość kabla (ze złączem):
- Pionowo: 200mm (+) / 300mm (-)
- Poziomo: 1100mm (+) / 1100mm (-)
- Maksymalne napięcie układu: 1500V DC
- Temperatura pracy: -40 °C ~ +85 °C
- Maksymalny prąd znamionowy bezpiecznika w połączeniach szeregowych: 30A
- Maksymalne obciążenie statyczne, przód: 2400 Pa
- Maksymalne obciążenie statyczne, tył: 1600 Pa
- 45 ± 2°C
- 80% ± 10%
- C
- Regulator Smart Solar 450V/100A-Tr: Ten zaawansowany regulator MPPT od Victron Energy to rozwiązanie do instalacji solarnych z dużą liczbą paneli, działających na napięcie między 80V a 450V. Jest kompatybilny z akumulatorami 48V i umożliwia ładowanie prądem do 100A. Dzięki technologii MPPT maksymalizuje wydajność ładowania, nawet w niekorzystnych warunkach oświetleniowych. Umożliwia również zdalne monitorowanie i sterowanie przez Bluetooth za pomocą aplikacji VictronConnect oraz synchronizację z innymi urządzeniami Victron za pomocą magistrali VE.Can.
- 2x Akumulator ZYC Energy SIMPO 5000 LiFePO4 5kWh 51.2V: Akumulatory LiFePO4 ZYC Energy o pojemności 5 kWh są doskonałym magazynem energii, idealnym do przechowywania nadwyżek produkcji energii słonecznej. Baterie te cechują się dużą skalowalnością – mogą być połączone w większe systemy osiągające pojemność nawet do 320 kWh. Wyposażone w rozłącznik DC oraz możliwość pracy w szerokim zakresie temperatur, są niezawodnym i bezpiecznym rozwiązaniem do długoterminowego magazynowania energii.
- Cerbo GX MK2 to urządzenie, które zapewnia zdalne śledzenie działania urządzeń Victron Energy poprzez internet lub aplikację Victron Connect. Daje również możliwość podłączenia interaktywnego panelu sterowania GX Touch.
- Stacja ładowania samochodów elektrycznych EV Charging Station 22kW / 7,3kW: Stacja ładowania o mocy do 22kW (trójfazowo) lub 7,3kW (jednofazowo) jest dedykowana do ładowania samochodów elektrycznych zarówno z nadwyżek energii słonecznej, jak i z akumulatorów LiFePO4. Umożliwia pracę w trybach manualnym (konfigurowalny prąd ładowania) oraz automatycznym (maksymalne wykorzystanie nadwyżek energii). Stacja jest łatwa w konfiguracji dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi i ekranowi dotykowemu, a jej praca może być monitorowana za pomocą portalu VRM.