Infolinia: +48 660 582 588

Procedura reklamacji produktów

W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji, prosimy o zapoznanie się z poniższymi zasadami i ich przestrzeganie.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamowany towar należy odesłać na adres naszej firmy, dbając o jego należyte zabezpieczenie w czasie transportu. Do przesyłki prosimy dołączyć:

  • Szczegółowy opis zgłaszanego problemu,
  • Potwierdzenie zakupu (np. fakturę, paragon),
  • Dane kontaktowe (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).

Adres do wysyłki reklamacji:

MAZOWIECKA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ul. Krokusowa 13
05-500 Wólka Kozodawska
E-mail: kontakt@szybkieinstalacje.pl

Proces weryfikacji reklamacji

  • Po otrzymaniu przesyłki przeprowadzimy szczegółową ocenę reklamacji.
  • Jeżeli stwierdzimy, że produkt posiada wady fabryczne lub inne defekty niezależne od użytkownika, towar zostanie przesłany do naprawy lub wymieniony na nowy.
  • W przypadku, gdy problem wynika z nieprawidłowego użytkowania lub konfiguracji, poinformujemy Państwa o naszym stanowisku oraz dalszych krokach.

Koszty związane z reklamacją

  • W sytuacji, gdy zgłoszenie dotyczy produktu, który okaże się sprawny, a problem wynikał z błędów w konfiguracji lub obsłudze, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty serwisowej.
  • Opłata za diagnostykę i obsługę wynosi 100 zł.

Rozstrzygnięcie zgłoszenia

  • Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia, produkt zostanie:
    • Naprawiony lub
    • Wymieniony na nowy.
  • W przypadku odrzucenia reklamacji, przedstawimy szczegółowe uzasadnienie oraz poinformujemy Państwa o ewentualnych możliwych krokach.
  • W razie pytań dotyczących procesu reklamacji prosimy o kontakt z działem obsługi klienta:

 

Dziękujemy za wybór naszych usług. Staramy się, aby proces reklamacyjny przebiegał sprawnie i bez zbędnych opóźnień.